دايي از من نخواست کريمي را بزنم
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

دايي از من نخواست کريمي را بزنم

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:0
هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: علي دايي هرگز از من نخواست در بازي پرسپوليس - تراکتورسازي کريمي را بزنم.

 به گزارش فارس، تيم فوتبال ذوب‌آهن با وجود جذب بازيکنان خوب و مربي با دانشي چون يحيي گل‌محمدي هنوز نتوانست نتايج قابل قبولي براي هوادارانش کسب کند. اين تيم دو برد متوالي در اين فصل نداشته است. با قاسم دهنوي يکي از بازيکنان ذوب‌آهن گفت‌گو کرديم  که در زير صحبت هاي اين بازيکن را مي‌خوانيد:

 
شرايط تيم ذوب‌آهن چطور است؟
 
تمرينات از ديروز آغاز شده و ما براي جام حذفي و حضور قدرتمند در ادامه ليگ آماده مي‌شويم. بعد از جام حذفي بازي داريم که مسابقه سختي است. فولاد هم بازي گذشته‌اش را در ليگ باخته است.
 
چرا ذوب‌آهن دو برد پشت سر هم نداشته است؟
 
بازي‌هاي سختي داشتيم. بعداز مسابقه با استقلال با تيمي مثل نفت بازي کرديم که حريف کوچکي نبود. هر چند اين مسابقه بار فني زيادي نداشت و دو تيم بيشتر حفظ توپ مي‌کردند. در دقايق آخر هم ما صاحب چند موقعيت شديم که مي‌توانستيم از آنها استفاده کنيم و در نهايت مساوي شد.
 
نظرت در مورد فهرست تيم ملي چيست؟
 
کي‌روش بر اساس سليقه خود بازيکنانش را انتخاب مي‌کندو مي‌خواهد در آسيا نتيجه بگيرد. او دوست ندارد بي‌گدار به آب بزند، من هم اميدوارم تيم ملي موفق شود. هر چند دو سال پشت سر هم به تيم ملي دعوت مي‌شدم اما از زماني که به پرسپوليس رفتم ديگر رنگ تيم ملي را نديدم. شايد به خاطر حاشيه‌ها بود، شايد به خاطر شرايط بازي کردن خودم.اما اميدوارم تيم ملي هم بتواند مثل ساير رشته‌هاي ديگر ورزشي براي ما افتخارآفريني کند.
 
پرسپوليس هم هيچ ملي‌پوشي ندارد.
 
چند بازيکن از پرسپوليس مي‌توانستند ملي‌پوش شوند. پرسپوليس هميشه پرسپوليس است شايد اگر برخي بازيکنان کارت معافيت‌شان به مشکل نمي‌خورد اکنون ملي‌پوش پرسپوليس بودند.
 
نظرت در مورد علي کريمي که مربي تيم ملي شد،‌چيست؟
 
خوشحالم که کريمي به اين سمت رسيد. او فرد شايسته‌اي است و اميدوارم روزي خودش سرمربي تيم فوتبال ايران شود.
 
اما تو با کريمي در يک بازي درگير شدي.
 
نه ما درگيري نداشتيم، آن صحنه را خيلي بزرگ کردند. من هيچ وقت به علي کريمي بي‌احترامي نمي‌کنم اگر روزي به بزرگتر خودم در فوتبال بي‌احترامي کنم آن روز فوتبالم تمام شده است. آن صحنه يک اتفاق بود. هر چند هواداران پرسپوليس از دستم ناراحت شدند و در صفحه‌هاي اجتماعي من ناسزا و بد و بيراه گفتند و شرايط برايم خيلي سخت و سنگين شد و از نظر روحي افت کردم اما باور کنيد عمدي در آن صحنه نبود. من در صحنه ضربه کاشته يارگيري من تومن داشتم.
 
مي‌گفتند دايي از تو خواسته که کريمي را بزني؟
 
نه اصل داستان اينگونه نبود. يک مربي هيچ وقت از بازيکنش چنين چيزي را نمي‌خواهد. خود کريمي که اکنون مربي شده،شرايط را بهتر درک مي‌کند. من بعد از آن اتفاق علي کريمي را ديدم و از او عذرخواهي و با او روبوسي کردم. همه چيز همان موقع تمام شد و رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید